Mary Key

Familjen är borta, alla typ 10 mobiltelefonerna är kvar hemma, Mathilda har ingen koll på läget och här sitter jag och känner mig förvirrad. Är uppladdad med kaffe så jag klarar natten som kommer bestå av jättemycket plugg, vare sig jag vill det eller inte. Måste måste måste!!!
.
Var på Mary Key-party nu ikväll med. Så otroligt roligt att se massa tanter som försöker sminka sig med olika nyanser, eyeliner och sotningar. Mamma blev superfrän i sitt lila, och köpte sminkborstar för 500kr, och smink för ytterligare 250. Roligt att hon sitter och frågar mig om allting i stället för att fråga konsulenten. Haha, men både sminket och borstarna ansåg jag var otroligt bra!
Jag köpte en ögonprimer och ett roughe - 350 kr. Helt okej priser, nästa gång blir det att köpa deras mascara som är helt underbar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0