FULLT UPP

Här har det varit dålig uppdatering, jag vet. Men jag har verkligen inte haft tid!
.
Igår träffade jag Alicia. Det var ju ett tag sedan om man säger så. Eller ja, ett och ett halv år sedan. Haha. Mötte upp henne i stan. Där gick vi och strosade, jag köpte en vit stickad kofta och hon en supersnygg klänning och leggings.
Jag hämtade ut min nummerlapp till vårruset, först var jag inne i fel affär, intersport i stället för team sportia. Typiskt mig att aldrig kunna kolla upp saker ordentligt. Haha.
Åt middag på kinabuffén och sedan hem och titta på Avatar.
Snacka om bra film! Härliga färger och otroligt bra gjord. Det tog kanske över handlingen för mig lite. Men inte alls så som jag hade tänkt mig i alla fall.
Åkte med henne tillbaka till Ronneby sen och tog tåget därifrån. Så skönt att slippa krabba med allt och betala flera hundra för att komma 7 mil!
.
Nu ska jag strax ut och springa tänkte jag, ska bara titta klart på Bella&Tyra show.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Egoina är så gullig tycker jag :)

eftersnacket var kul i detta avsnittet ;P

2010-04-30 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0