VALBORG. SKA MAN FESTA DÅ?

Jag känner att jag är på väg ner i en svacka just nu.
Plugget går urkasst, jag är trött och okoncentrerad mest hela tiden. Även om jag försöker ignorera tröttheten och låtsas om att jag är pigg så går det inte hur länge som helst.

Har för övrigt varit och sprungit för en stund sedan. Jag dog mins tre gånger på vägen och ändå sprang jag bara 3 km! Kvavt som in i nordens och dessutom alldeles för mycket kläder på sig. Klarade inte ens att springa upp för backen idag! Det är fan riktigt illa! Men ska ge det ett nytt försök i morgon vill jag lova!

Tältfesten på Fritza. Ja, vad ska man säga? Någon som har sett vilka det är som ska dit? 95 % av tjejerna är någonstans mellan 94or och 91or. 90 % av killarna är 87or och uppåt typ.
Ja, jag känner ett hat mot Olofström och nästan alla dess invånare. Jag kan ju inte påstå att mina levnadsår här har varit de lyckligaste. Jag kan ju inte påstå att dess invånare är särskilt intelligenta eller snälla eller mogna. Ja, jag vet att jag drar alla över en kant nu, och jag ska kanske också säga att det finns vissa utstickare som jag älskar. Men resten är det mest bara en ont-i-magen-känsla av.
Då är det bättre för mig att vara nykter och ha roligt att vuxet sällskap i Jämshög, med lite gamla vänner som man träffar alldeles för sällan. Grill och massa mat och prat och skratt och kolla på när 40+are har fått i sig ett glas vin eller två eller tre eller....
Det passar mig bättre idag :)
Men kanske att man får ta och köra upp och kolla läget en stund i alla fall. Se hur det går för Linn och Linnéa och deras balanssinne efter lite dricka. :)
Valborg -08 (?)
Förmodligen en av tidernas värsta fylla.

Kommentarer
Postat av: anna

haha.. det var goa tider :D

2010-05-01 @ 15:20:20
Postat av: ida

Haha, verkligen!

När man säger till sin mamma att man körde bilen hem från festen, och man är helt allvarlig i detta påstående och tror själv på det. Då vet man att det har varit en kalasfylla.

2010-05-02 @ 08:42:53
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0