GNÄLL

Nu jävlar ska här gnällas.
Först ska jag gnälla lite på mig själv.
I måndags när jag sitter på Kastrup, helt själv, dödstrött och ont i fötterna, då har man lixom inte riktigt huvudet med sig.
Så där kommer det ett tåg, på det spåret som mitt tåg ska komma, precis vid den tidpunkten då mitt då ska komma. Så jag hoppar på tåget där i godan ro. Men det känns inte rätt, så jag frågar dom som sitter där om detta tåget går genom Växjö.
Gubben som sitter där säger:
- Det hoppas jag inte, för jag ska till Göteborg, men kanske att det först går till Göteborg och sedan vidare till Växjö på det hållet.
Där fick jag ont i magen och försöker skynda mig av tåget. Tror ni jag hinner eller? NEJ! Så jag får sätta mig ner, åka till Malmö och sedan byta där. Man blir ju så trött på sig själv!!!

Sedan vill jag gnälla på den jäveln som har gått och gömt alla böckerna vi ska ha till hemtentan! Jag tycker inte det är riktigt snällt. Ni som gjort det får gärna kontakta mig så jag kan skriva klart hemtentan idag, träffa en kompis från Ronneby i morgon och så jag kan åka hem på fredag och fira mamma som fyller år. Kan ni fatta att ni ska lägga tillbaka böckerna typ NU?!

Sedan vill jag än en gång dissa Complett eller itfitness eller vad fan det nu heter. Gymmet är alldeles för litet och maskinerna är totalt värdelösa. Dom som jobbar där är inte alls sugna på att hjälpa en om man behöver hjälp. Visst dom gör det, men det känns bara som att man är i vägen. Jag funderar på att börja på hälsostudion. Någon som vet något om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0