IRRITATION

Morgonhumör.
Vaknade av att solen lyste in. 20 i sex!!! Hade glömt att rulla ner persiennerna. Skit förbannad blev jag. Sedan låg jag och irriterade mig på att Linnéa andades högt, på att mina trosor hade åkt in i rumpan, på att jag hade grus i ögonen och på att jag var kissenödig. När jag hade legat och irriterat mig på detta en stund slås Linnéas väckarklocka på, som är en skottlossning. Den irriterade jag mig också på.
För helvete kände jag bara. Jag brukar inte vara sån. Morgonen är min bästa tid på dygnet! Men inte idag nej. 20 i sex är lite för tidigt till och med för mig. Och absolut ingen mening att somna om.
Suck och stön.
.
Jag misstänker att det är dags att börja packa nu. Så det är väl det jag får göra. Och skriva ut biljetten och köpa nässpray och ta fram passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0