ALLT KAN HÄNDA

Just nu är det mycket spännande. I morgon ska jag till Köpenhamn. Men kommer jag längre? Kommer jag ända till Paris eller blir det kanske en shoppingdag på Ströget i stället? Ja allt kan hända.
Förhoppningsvis så i morgon vid denna tiden sitter jag på en uteservering och pimplar vin. Eller förmodligen det billigare allternativet, köpa ett par flaskor vin, en baguette och sätta oss i en park. Eller jag vet inte vad Emma har planerat. Jag har letat upp alla shoppinggatorna i alla fall.
Blir till att dela en flaska vin på tåget till flygplatsen. Lite kul får man väl ha lixom ;)

Dagens seminarie var det sämsta jag varit med om! Gav mig absolut ingenting! Det kändes som att läraren bara snackade för att tiden skulle gå. Och där har jag suttit och läst en hel jävla bok om motivation för att jag skulle vara lite duktig på seminarierna när jag inte klarar tentorna. Jag blir tokig när man inte får visa vad man kan! Och jag som verkligen kunde alla jävla motivationsteorierna och metoderna!!!!

Kommentarer
Postat av: ingen du känner :P

Du lär väl dig det för din egna skull. nu kan du det och kan använda dig av det.

2010-04-26 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0