NYA MÄNISKOR IN MY HEART

Jag älskar nya människor. Och jag älskar nya människor som inte sitter i ett hörn och bara glor, utan som tar för sig! Inte är rädda för att göra bort sig eller för att en annan ska vara dömande. Men vem tusan kan vara dömande i vårt kompisgäng? Nej, det går inte. Vi är alla helt olika, vi uttrycker oss olika, är olika mycket utåtriktade, olika åldrar och helt olika humor. Men ändå går vi alla så jäkla bra ihop! Det är så häftigt att se.
Det blev väldigt mycket snack. Snack, snack, snack. Spelade rappakalja med. Jag och Annie var fan bäst.
Blev så mätt så jag fick ont i magen.
När klockan började bli så pass att alla blev trötta gick jag, Daniella, Elin och Jennie hem till Daniella och bara snackade om olika värderingar, upplevelser och sådana saker. Och Daniella kan ju verkligen prata för sig! Så intressant människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0