Överskottsenergi till max :)

Vilken underbar dag :)
Dagen började med ett seminarie, gick hur bra som helst tycker jag. Jag gillar verkligen de lärarna vi har i denna kursen. Pedagogiska, får igång klassen till att diskutera med varandra, och de verkar tycka att det de gör är riktigt roligt och dessutom verkar de tycka om oss också.
Jag jiddrade på som vanligt och låtsades som att jag kunde allting utan och innan. Precis som jag brukar göra. Snackade med mamma om det, hon påstod att hon inte visste någon som kunde snacka så som jag. Haha, själv tycker jag det är en alldeles fantastisk egenskap. Haha.
.
Idag har jag haft sådan överskotts energi, det var nästan totalt omöjligt att sitta och läsa på bibblis, även om det jag läste om var oerhör intressant - Bemötande med olika sexualiteter. Men nej, det gick faktiskt inte.
Så jag stack ut och sprang. Helt underbart var det! Energi, och jag känner att min löpeknik bara blir bättre och bättre. Lite backträning blev det också i backen mellan Tuvfan och skolan. Det gick verkligen jättebra det med! Kände mig stark i benen, och det gick som på räls.
Efter det stack jag och Wicky till gymmet, där blev det biceps, triceps, rygg och mage. Kändes helt okej, men funderar på att byta gym och börja på simhallen i stället. De nya maskinerna är totalt värdelösa!
Min energi var fortfarande inte borta, så jag stack ut igen och tränade snabbhet och backträning.
Nu är jag ganska slut faktiskt. Jag ska skära upp lite melon, ett par kex och lite ost :)

Kommentarer
Postat av: syster

du ser så vuxen ut :(

2010-04-14 @ 15:55:07
Postat av: ida

Haha? Tycker du jag ser vuxen ut? :P

Då kan jag lugnt meddela dig om att skenet bedrar.

Jag är precis gamla fjolliga, töntiga och flamsiga Ida som jag alltid varit.

Älskar dig.

<3

2010-04-14 @ 18:27:01
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0