Tror du jag bryr mig eller?

Även om dagen inte blev som planerat så blev den ändå helt fantastisk!
Morgonpromenaden var helt underbar, med vindjackan på och endast en munkjacka under kändes livet helt underbart. Solljus ger en energi. Solljus ger en glädje, man samlas ute med alla sina vänner, tar en öl och grillar kycklingfilé och banan med choklad. Det är precis vad vi har gjort idag. En helt underbar eftermiddag. Vi hade dock lite problem med att tända grillen. Men nästa gång så fixar jag allting utan att någon säger åt mig vad jag ska göra, tror det bli bäst då ;) Haha. Jag är ju trots allt världens bästa grillare.
Det blev mycket snack om dervise tjejer och killar, massa aaaw och mycket avundsjuka. Men man försöker vara glad i alla fall. Jag ÄR glad i alla fall.
Efter det tog jag och Wickywickan en promenad i skogen. Mycket prat och det var skönt att få ventilera sig lite. Skönt att äntligen kunna prata om saker och ting!
Vi tog en liten stig som vi inte sett förut, Wickywickan gnällde över att hon varken var en scout- eller skogs- eller motionsmänniska. Tror ni jag brydde mig eller? Nejdå, nyfiken som jag är så trampar jag ut i skogen på den där lilla stigen. Vi kom dit jag trodde att vi skulle komma och jag var imponerad över mitt lokalsinne som annars svikit mig så många gånger.
Nu sitter jag och tittar på Whipeout och tycker om tillvaron, jag ska skumma igenom kursmaterialet inför seminariet i morgon, men jag bryr mig inte så mycket. Jag är ganska bra på att snacka mig till saker och ting, och snacka mig UR saker är jag ganska bra på med ;)
Förmodligen därför jag var företagets bästa säljare av kallingar när jag jobbade som telefonförsäljare.
.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0