TERAPI I KÖKET

Jag börjar få lite halvpanik. Om en vecka åker jag till Paris och min kameraladdare är borta!!! Jag kan för allt i världen inte komma på var jag lagt den någonstans och jag vill bara gråta. Så himmlans typiskt!!!
.
I övrigt har det varit en ganska effektiv dag. Eller effektiv för att vara en ledig dag. Jag har beställt tid hos tandläkaren. Jag trodde hon skämtade och började skratta när hon sa när nästa lediga tid var. Men nej, det visade sig inte vara ett skämt. DEN 27 AUGUSTI!!!! Kan ni fatta? Undrar vilket system folktandvården i Växjö har egentligen? När chocken lagt sig började jag på att göra potatissallad, 5 liter blev det. Jag tror det räcker haha.
Synoptik har jag försökt få tag på i flera timmar. Äntligen har jag kommit fram också. Jag påpekade specifikt att jag hade ett dolt brytningsfel och att det inte är alla optiker som kan se det. Hon verkade inte riktigt veta vad jag partade om, men försäkrade mig om att de nog skulle kunna se det. Jag är skeptisk... Blir förmodligen så att jag som vanligt kommer få en remiss till ögonläkaren. Men vi får se, man kan ju hoppas på att utvecklingen gått framåt så jag slipper det.
Städning i källaren har också skett idag, hittade tre påsar med skor som jag hade glömt bort att jag ens hade. Haha, det blev så att jag tog upp ett par stycken i alla fall :)
.
Spinning står näst på schemat :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0