Rullar fram

När vi var hos farmor och farfar igår så sa till och med han att jag hade gått ner i vikt! Det är imponerande måste jag säga då inte ens jag ser det. Men glad blir man :)
Dock har nog det förstörts denna veckan då jag säkert har ätit  två kilo godis och krängt i mig mat som aldrig förr! Hor farmor och farfar igår bjöds det på stek med kött och potatis och brunsås. Till efterrätt var det chokladpudding med marängswiss. Och gud vad jag åt! Sådan mat är det inte varje dag man får så man får helt enkelt passa på att äta sig fördärvad när det väl bjuds.
Nu ska jag äta lite pasta med pappas chilligryta och ikväll är det påskbuffé hos mormor och morfar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en härlig mathelg!

marängsviss är min favorit!

Postat av: Ida

Ja, men nu blir det till att bortsätta med mina bantningsskakisar. Har slagit på stort med maten denna helgen så att jag kan få ny energi till att fortsätta banta.

2010-04-05 @ 15:01:21
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0