Öl, vin, cider och tequila rose.


Jag är så himlans sugen på att åka och bada, sitta i bastun med en flaska bubbelvatten och en apelsin och bara slappna av och känna hur den sista promillen svettas ut ur kroppen. Men det går inte, för jag har inga pengar till det och jag har ingen som kan följa med mig. Kan inte sitta i en bast själv, då får jag panik, känns som att jag inte får någon luft, jag blir yr och tror att jag ska halka och snubbla över aggregatet.
Det var så bekvämt i pappas gamla lägenhet, där det fanns bastu, gym och solarium i källaren som knappt ingen använde. Egentligen ska man ju ta en kall öl i bastun med, men av någon anledning är jag inte så sugen på det. Köpte en ny öl igår, med en dödskalle på, jag tror den var god, men av någon anledning snodde Elin åt sig den och drack upp själv. Hon påstod att hon behövde den bättre? Bitch. Tequila Rose är livsfarligt med, det kan jag intyga.
Ja, just det. Varför tar man med sig en kamera utan minneskort och utan batteri? Det är en bra fråga som jag ställde mig själv många gånger igår.
.
Nu ska jag bege mig till bibblan, jag har ett seminarie att fixa, och tiden finns absolut inte i morgon. Det måste göras, även om man mår dåligt eller ej.
.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

fanx för den snälla kommentaren du lämnade hos mig, jag blev mycket glad =)

2010-04-10 @ 20:03:47
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0