Nagellack.

Jag blir helt till mig, det börjar klia i fingrarna och jag ser i kors när jag hittar något nytt smink jag vill ha.
Just nu har Viva la Diva faktiskt jättemycket fint smink till sinnessjukt bra priser, så länge man har ett bra underlag och bra borstar funkar i princip allt tycker jag.
Högst upp på önskelistan just nu står massa nagellack från VLD och en kakeyeliner från MUS.
Och självklart måste jag ha en ny primer, om jag inte kan tigga mig till att få mammas från Mary Key. Eller får jag kanske beställa en egen. Mary Key har faktiskt otroligt bra saker. Och detas produkter håller ett halvt liv!
Köpte en foundation därifrån för två år sedan, jag använder den i princip varje dag, och det är hälften kvar. Den luktar inte heller illa eller förstör huden på något sätt. Det tycker jag man kan kalla för bra saker!
Det kanske är tur att det inte finns en sminkbutik här i Sölvesborg, för då hade jag gått loss ordentligt! Särskilt nagellack. Mina naglar just nu ser förjävliga ut, olika långa och med svart avskavt lack. Inte världens sexigaste. Måste hem till syrran senare och fixa till det.
Men nu ännu mera plugg, innan jag och Mathilda ska köra hem till deras mormor och morfar och äta lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt med smink!

Viva la diva har jag aldrig testat,är det ett hållbart lack?

Postat av: ida

Jag arbetar så mycket med mina händer, är ute i skogen med hunden och så, så jag kan inte riktigt säga vad som är hållbart och ej. Hehe, men jag tycker ändå att det är ganska pisvärt :)

2010-04-02 @ 11:54:04
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Linn

jag gjorde manikyr och pedikyr haromdagen for 20 kr tsm =) hihi

2010-04-03 @ 12:32:18
Postat av: ida

Ja, det var ju kul för dig :P

Haha.

2010-04-03 @ 12:53:56
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0