Jag tycker ordentligt synd om mig själv

Nu vill jag lägga mig ner på golvet och gråta.
Jag känner hur paniken över tentan börjar växa, och jag är så arg på mig själv över att jag inte tagit den på större allvar och jag är så arg på mig själv över att jag är så långsam! Jag är även ledsen över att jag inte kunde vara på bättre humör nu när mamma varit här och gått i stan och fikat med mig och syster. Nej, för då ska jag gå runt utan att kunna andas, nysa varannan minut och med ögon som tårar sig som om man stod över lökdisken.
Fast mest är jag ledsen över min tenta. Panik panik panik.
.
Har varit på anställningsintervju med idag. Dom verkade vara väldigt positiva och visade mig runt hos alla boende. Det verkar vara ett riktigt bra ställe, jag är bara glad så länge jag slipper hemtjänsten i Olofström.
Nu ska jag snyta mig en gång till och sätta mig och försöka ignorera min dunderförkylning och sätta mig med plugget.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0