IDIOTSEMINARIE

Nu har jag landat lite.
Precis hemkommen från gymmet, en timme blev det idag. Men det är inte lätt att träna ihop med en människa som är rädd för att bli svettig :P
.
Seminariet idag, kan nog fler än jag hålla med om, var totalt värdelöst. Läraren var helt insnöad på sitt och ignorerade allt som han inte tyckte stämde in och kunde inte svara på sådant som han inte tyckte handlade om temat.
Vi fick ett fall, där det var en kvinna som ringde till sjukvårdsrådgivningen för att hon hade blivit misshandlad. Hon bad inte om vård utan bara råd om vad hon skulle göra och gå till väga, då hon inte ville att hennes misshandel skulle hamna i journalen. Förstår inte ens varför man väljer ett sådant ämne första gången man har ett handledningsseminarie.
Jag fattade absolut ingenting, så i slutet när man skulle berätta vad man hade lärt sig sa jag att jag tyckte det var ett komplicerad ämne för oss och att jag kanske skulle komma på vad jag lärt mig lite senare, men inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0