Frågor man ställer sig dagen efter.

Igår var jag verkligen inte på bra humör någonstans kan jag säga. Som varenda gång efter en fylla.
Vad tusan var det jag sa till henne?
Kramade jag honom?
Hur många sms skickades? (63 stycken blev det under kvällen)
Det samtalet var nog inte så smart.
Varför har jag ont där och där och där?
Varför märkte jag inte hur full jag blev?
Vänta lite, hade inte jag ett helt paket cigaretter med mig ut? Varför är det bara en kvar?
.
Ja, tankarna dagen efter är många, deppiga tankar. Men man vet ju att dom går över senare, eller i alla fall dagen efter.
Igår lärde jag mig att jag inte ska vara så jävla kaxig och kanske tona ner mitt självförtroende lite. Och faktiskt börja tänka på andra människor.
Jag har en tendens att när jag träffar någon jag tycker om så blir jag jävligt kaxig. Jag tror det har att göra med att jag hellre kanske sårar dom än att dom skulle såra mig, nu vet jag inte om det är så i verkligheten, men det är något som jag gått och tänkt på.
.
Ska träffa Elin om en halvtimme för plugg. Får gå till bibblan helt osminkad då allt smink är hos Ramsingen. Det känns sådär faktiskt.
Senare blir det grillning med hela  tjejligan. Det var ju synd att en person inte kunde komma, jag blev faktiskt riktigt ledsen.
.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0