För jag är lycklig hela sommarlovet ut!

Jag är helt i extas nu :)
Jag har alltså fått världens bästa jobb, och som undersköterska dessutom.
Jag ska jobba på Valjevikens rehabiliteringscenter som ligger precis vid havet med egen brygga, flotte och båtar. Där bor det gäster i ett par veckor i stöten med mest neurologiska sjukdomar som CP, MS, ALS, parkinson och stroke. Det ligger vägg i vägg med ett badhus också, så det är många som man badar med. Och dessutom har man seglarutbildningar och ridutbildningar tillsammans med de boende gästerna. Hon jag var på intervjun hos var väldigt imponerad över att jag hade så pass mycket segelvana och hästvana som jag har.
Vilken underbar sommar jag kommer få, att jobba med det jag vill med lite kombination av mina två största fritidsintressen - segling och hästar. Jag ska dessutom jobba 100% så lönen kommer bli riktigt nice, och inget 75% med som vårdbiträde som jag skulle fått på det andra stället.
Kan ni förstå att jag är lycklig?
Och kan ni förstå att jag kommer ha en bra sommar?
Ni kan komma igen om ni har fått ett bättre jobb ;)
Hihihi.
.
Nu ska jag hem till min fjärde syster. Wicktoria Håkansson.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Kul med Valjeviken, verkar superfint! :)

Har nog 20 reklampennor därifrån, mamma träffade han som äger stället för några månader sen och han sa att vi väldigt gärna fick åka dit och bo där för att kolla in stället. Gulligt tycker jag :P

SEEES imorgon eller?

2010-04-06 @ 14:33:57
Postat av: ida

Då tycker jag att ni kan komma dit i sommar så jag får träffa er :)

Jag ska nog inte på lektionen i morgon. Måste plugga, knappt pluggat något alls under påsken. Skäms över mig själv.

2010-04-06 @ 17:24:51
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0