EYJAFJALLAJÖKULL

På fredag ska jag och Linnéa åka till Paris var det tänkt. Jag vet inte rikgit hur det blir med det... Jävla vulkan som ska förstöra allting! Fattar den inte att hur många länder som helst förlorar många miljarder, bara för den helt plötsligt fick för sig att börja leva igen? Idiotiskt.
Och jag förlorar min resa till Paris. Det är fan nästan det värsta! Jag kan ju fan inte åka dit någon annan gång denna terminen. Har fullt upp sen med massa kalas av alla dess sorter. Och jag vill träffa Emma! Jag vill äta baguetter och dricka vin. Och se resten av Paris som vi missade sist jag var där.
Louvren kan jag skita i, jag har sett Mona-Lisa en gång och det räcker. Så snygg är hon inte. Men upp i Eifeltornet vill jag igen. Montmartre vill jag gå och strosa, och köpa frukt där man får alla pengarna tillbaka.
Så då hoppas jag jävlar i den att jag kommer iväg! Annars vet jag en som kommer bli förbannad och ledsen.
Till sommaren kan jag inte heller. Jobbar enligt vad jag har hört just nu 100 % i tio veckor. Så det är ganska kört det med.
Nu har ju för tusan till och med min kameraladdare kommit fram. Det var någon i Svensson/Ström-familjen som hade städat ner den i en låda, så pappa skulle skcka den på posten i dag. Det var då fan tur alltså att jag aldrig beställde en ny laddare då. Phew!





Tillbaka till verkligheten här på skolan får det bli nu igen. Jag känner mig riktigt duktig som ligger så mycket i förväg. I morgon är det planerat att ajg ska börja på min hemtenta :)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0