Ett hus tack!

Gårdagskvällen spenderades först hemma hos Annelis föräldrar. Kollade in deras nya hus som delar av familjen hade byggt åt dom.
Tänk om man hade en sådan service? Det ska man nog skriva in i sin kontaktannons, att han ska vara snickare. Blir så himlans mycket enklare för mig då ;)
Sedan gick jag hem till syrran och Tobbe och åt pizza och tittade på Alice i underlandet. Den var väl bra, men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Hade dock väldigt väldigt gärna velat se den i 3D.
.
Natten har varit hemsk! Jag har svettats, snorat, vaknat av mina egna snarkningar, rännt på toa en gång i timmen och så har Hebbe legat och sparkat på mig hela natten. Det är inte lätt att få plats när sängen är 80cm och när den dessutom lutar utåt så man nästan ramlar ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du har aldrig funderat pa att slanga ner han pa golvet ? Haha =)

2010-04-03 @ 12:30:08
Postat av: ida

Nejdå, jag anpassar mig automatiskt.

2010-04-03 @ 12:54:26
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0