DET FINNS INGENTING JAG VILL ÄNDRA PÅ

Blev vääldigt sent igår, så jag orkade bara inte starta datorn.
Stack till Micke för att grilla. Jag kan säga att han hade världens mest värdelösa grill, slocknade meddetsamma och mina korvar var nästan bara lite fesjumna. Men man tager vad man haver och jag gillade läget i alla fall.
När grillen var slocknad och vi var mätta stack vi in till honom och spelade Brainstorm. Kul att umgås med Gabbe också. Hon och jag hade lite otur när vi tänkte om man säger så, men jag skyller på mina 4 timmars sömn, jag blir lite tankspridd då har jag märkt. Eller ja, mina vänner märker det nog mer än jag gör. Hehe.
.
Hela dagen har spenderats inne i stan. Först cyklade jag och Elin (jag cyklade, Elin åkte) till sjukhuset för att kolla på en balongvidgning. Hur ballt som helst att se på! Jag känner nog mer och mer att det är något jag vill jobba med. Inte endast omvårdnad, utan mycket teknik och maskiner med.
Det var mys att gå inne i stan, kollade in massa heminredning man vill ha och i nuläget ångrar jag lite att jag inte köpte den beiga soffan istället. Men skitsamma. Jag har hittat sängkläder och ljuslyktor jag vill ha. Men det får bli efter Paris :)
Jag köpte ett blått nagellack i alla fall, inte riktigt ett sådant jag vill ha, men det duger så länge.
Nu ska jag ut och springa och sedan ska jag rensa ner alla vinterkläder och lite skit till källaren.
.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0