Akut på akuten

När landstinget ringer mig från Karlskrona och vill att jag ska jobba hos dom på deras akutavdelning, då måste de verkligen ha kris. Jag bor nio mil därifrån, och sen påstår hon att jag sökt jobb i östra blekinge  och inte i västra. Hur dum tror hon att jag är? Jag vet väl för tusan var jag bor?
Nio mil är i vilket fall som helst lite långt att åka varje dag, även om det hade varit otroligt lärorikt och sjukt intressant och roligt att jobba på akuten, men hon skulle återkomma om det dök upp någonting närmare sa hon, och det är ju bra.
.
Nu ska jag sätta igång med min dag. Promenera taxen, plugga och köpa present till mormor.
.

Kommentarer
Postat av: Wicktoria

Hälsa taxen från mej :)

2010-04-01 @ 12:22:17
Postat av: ida

Det ska jag absolut göra! :D Han hälsar tillbaka att han längtar till på tisdag när han får träffa dig.

2010-04-01 @ 13:09:12
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0