Tårar i ögonen

Varit i skola/bibblis mellan halv tio och halv sju idag. Snacka om att man är trött nu! Kommit en liten bit till på vägen känner jag i alla fall. Men känner mig fortfarande sjukt nervös och osäker inför fredag.
Annie satt mig i ett par timmar och hjälpte mig. Uppskattar det verkligen!
Efter en hel dag i stövlar och sedan en promenad kan jag säga att mina strumpor inte luktade hallontårta. Det var så man nästan svimmade. I morgon blir det skor, inte stövlar.
Hoppas att jag börjar känna mig säker i morgon så jag kan gå på min afrikanska dans på torsdag. Vi skulle ha live trummor då. Fatta vilken känsla! Men känner att tentan är viktigare just nu. Men vi får se.
Ska gå och nana sängen nu, inte sovit gott på flera nätter av olika orsaker. Hoppas att kunna somna nu bums och sedan vaka helt utvilad i morgon halv sju.
Så, god natt kära vänner.
På lördag kommer syster! Och då blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0