Strandbjörket.

Min dag har väl inte varit sådär jätteintressant, men måste ändå skryta och gnälla lite över min dag. Men ska fatta mig kort.

09,00 - Anländer till bibblan, slår mig ner och lägger upp böckerna.
12,30 - Går och äter lunch
13,00 - Praktikinfo
14,00 - Sitter på cyklen på väg till praktikplatsen för att kolla schemat, få rundvandring och allmän info.
15,00 - Går in på apoteket och köper Bamyl koffein (den bästa huvudvärkstabletten som uppfunnits!)
15,15 - Slänger i mig två mackor
15,30 - Tillbaka på bibblan
19,45 - Hemma igen.
Visst är ni avundsjuka? ;) Visst är jag duktig? ;)
Är lite sur just nu över att tentaskrivningen är inne i stan... Men då kan man sitta och reflektera det sista i bilen och så.
Dessutom så tjuter det i mina öron hela tiden, tror jag måste byta ut min tv. Den tjuter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0