PANIK!

Somnade kl tio igår kväll, sovit som en stock hela natten, verkligen jättegott. Helt lycklig.
Min praktik ringde nyss med, ÄNTLIGEN! Dom hade tydligen fått fel e-postadress. Men då vill dom att jag ska komma och bli rundvandrad idag! Som att jag har tid med det?! Började nästan gråta och få panikångerst eller något.
Känner även att min magkatarr är på väg tillbaka. Nervsammanbrott, nerbitna naglar, sockerberoende och hjärtklappningar.
Ja, så ser en helt vanlig tentavecka ut.
Back to bibblis!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh, det e ju där jag var. hoppas du kommer trivas lika bra som jag :)



vet du vad? vi ska skriva tentan inne i stan.. JAG PALLAR INTE. galningar :)

2009-10-28 @ 13:39:11
URL: http://guldbloss.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag var där idag och hälsade på, de verkade jättesnälla allihopa :)



Alltså, skojjar du med mig eller?! Jag blir ju så trött!!!!!

2009-10-28 @ 20:03:01
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0