Hur ska jag komma ut?

Helt allvarligt. Grannen hade världens fete-fest igår (hur många pers får det plats på 25 kvm egentligen?!), jag har nog aldrig sett så många as i kalas fulla människor i hela mitt liv!
När vi skulle gå ut känner jag och Elin, men vad tusan är det som luktar?! Det luktar spya! Och mycket riktigt, hela jävla trappen ner är helt nerspydd!
Och sånt luktar definitivt inte hallontårta!
Jag är definitivt inte kvackmagad, jag klarar av diarréer, stora, variga, stinkande sår, jag klarar av att obducera ett får.

Men spyor, det klarar jag fan inte av, så fort jag hör någon spy eller känner lukten av en spya vänder det sig i magen och jag börjar kväljas. Hemskt är det.


Och jag vet inte om det kommer någon från bostadsbolaget och plockar upp den. Om någon ens har ringt?
Jisses min gud vad jag är rädd för att öppna dörren!


Igår var en mysig kväll. Pizzabeställning som slutade i halvt katastrof, idol där rätt person åkte hem, tyckte verkligen inte om den där Erika, hon verkade så präktig. Efter Idol satte vi på film, vi kompromissade lite så det blev en thriller i stället för skräckis. Med Stellan Skarsgård. Man kan inte ta filmen på allvar när han är med och pratar lågt och skrovligt och röker som en skorsten.
Men i övrigt var filmen mycket bra. Jag har dock ingen aning om vad den hette.


Jag tänkte ju sova länge nu när jag väl får, men icke att jag gör det, jag vaknar 20 i åtta! Så nu ska jag äta frukost och sedan tänkte jag ta en promenad runt sjön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0