Hjärtattack.

Bli inte förvånade över ifall ni hittar mig medvetslös på söndag.
Världens stressigaste vecka.
Precis hemkommen från tentaskrivning och lite shopping på stan. Själv, skönt :)
Köpte ett pannband, ett linne och ett par leggins. Linnet jag fick med mig hem sist var alldeles för stort. Suck.
Och så alkohol så klart. Egentligen hade jag tänkt kanske köpa det i morgon, men under tentaskrivningen kommer jag på att det förmodligen är stängt då, haha.
Nu ska jag traska till bibblan och göra klart referensen sedan planering med Emma, solning med Annie och städ och dusch.
Jag är stressad, har ont i mina leder, yr i bollen av all tentainformation som jag inte kan släppa, blir bara mer och mer osäker.
Hoppas jag kan släppa allt ikväll, då kommer mina vänner och så ska jag tvinga Li att massera mina axlar och nacke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0