Flytande tvättmedel.

Nu är jag verkligen trött på vår tvättstuga!
För er som inte vet så är dom självdoserande, man trycker bara på en knapp om det är vit- eller kullörtvätt, om man har lätt, medel eller hårt smutsat tvätt.
Idag tillexempel hade jag en fläck på min duk, jag slängde in den i maskinen och satte maskinen på hårt smutsat. När jag tar ut duken ur maskinen är fläcken kvar, och jag kan skrapa bort hälften med min nagel!
Ska inte en fläck som man nästan kan ta väck med fingret kunna gå bort i en helt ny hightech-maskin som man ställer in på hårt smutsat?!
Det tycker jag i alla fall.
Så¨nu eftersom jag förmodligen inte kan byta tvättstuga så undrar jag om någon vet ifall dom där tvätt- och sköljmedeln man satte in i en liten plastboll direkt i maskinen finns kvar?
För detta är ju löjligt...
Min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0