En dag på bibblan

Fem och en halv timmar har jag pluggat idag. Inte överdrivet mycket eftersom tentan är på fredag.
Men nu känner jag mig riktigt trött. Särskilt eftersom man inte sovit så bra i natt. Varit riktigt orolig. Så jag tog fram Nalle, räddaren i nöden när inte Hebbe är här.
I natt hoppas jag dock på att kunna sova riktigt skönt.
Är helt slut.
Cykla till apoteket i ösregn fick jag med göra. Det gör ju inte dagen bättre heller.

Vill verkligen bara att det ska bli helg nu! På fredag spelar bullet i Gisleparken, och jag vill dit!!! Annie, Johannis, Jenny?
Vilka vill?
På lördag är det fest här igen. Haloweenfest, Johanna och Linn kommer med och det ska bli nice. Kalaskul är kvällens ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0