Vilken kväll!!

Vilken kväll alltså!
Är helt uppe i extas trots att jag är så trött och trots att min hals är helt igensvullen.
Skjutsat två stycken till akuten, varit med läkaren när han sydde, hjälpt till att sätta kateter, varit med om intressanta telefonsamtal och försökt ta blodtryck med tre olika trasiga blodtrycksmätare.
Haft så mycket så slutade inte förrens halv tio.
Nu ska jag äta min glass som dom säger ar bra för halsen ;) sedan blir det sängen direkt och en Ibumetin.
Och dessutom är Otrivin Comp min nya favorit bland nässpraysdjunglen. Man får dock bara ta den i sju dagar i stället för tio, och bara tre gånger/dag i stället för fyra eller fem.
Det suger lite.

Kommentarer
Postat av: JG

Ida passa dig för den nässprayen, det var ju den som min näsa blödde konstant av i ungefär 3 veckor när jag använt, och det var sådär kul :(

Vad bra att du hade en rolig kväll, jag hade också en supertrevlig dag på bvc igår :)

Vi höres

2009-11-05 @ 07:51:41
Postat av: ida

Jag har sprayat i två dagar nu. Vi får väl se vad som händer.

Om jag ska få näsblod ska det fan ske på jobbet så dom kan in och bränna lite. Haha.

2009-11-05 @ 23:10:12
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0