Twilight.

Hemtentaskrinving med Elin hela dagen, paus med lunch på Tufvan med henne och Ramsingen och sedan iväg för att titta på Twilight med resten av tjejerna.
MYCKET bättre än ettan. Och Jacob är ju så het så man bara vill knuffa ner honom och binda fast han i sängen. Hade varit något det Grr ;) Yngre killar verkar ju vara poppis nu för tiden.
Kanske det man ska satsa på i stället?
.
I morgon är det plugg igen (vad annars?). Planerade att sätta mig där vid halv tio, för att jag behöver ut och ta en power walk innan. Mitt gymkort har ju fasen försvunnit!!!!!!! KATASTROF!!!!! Annars hade jag självklart stuckit dit med Jenny, med det får bli promenader tills jag hittat det.. Skulle ändå blivit ett benpass i morgon, men om man går tillräckligt snabbt och med rätt teknink så får man sjuk träningsvärk i alla fall.
Och med helgens frossafest så ska jag nog ta en kvällspromenad också.
.
Ska ringa till nya praktikplatsen i morgon med, verkar som jag ska ha en manlig handledare. Kan bli intressant att se om det är någon skillnad i arbetet eller bemötandet då jag hittills bara jobbat med kvinnor. (Om man räknar bort Johan i somras, men han kanske inte räknas).
Ska ringa till Ungdomsmottagningen också. En fullspäckad dag framför mig med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Idan då, har du hittat gymkortet än?

2009-12-06 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0