Stormen Gudrun.

Mitt humör är som stormen Gudrun, det gå upp och ner, fram och tillbaka, hit och dit och höger och vänster.
Det är fan inte bra för min mage. Inte för mitt psyke heller för den delen.
.
Det var väldans trevligt hos Ramsngen igår kväll. Elin somnade en stund som vanligt. Sött. Pratade som vanligt om livets allvarliga frågor. Åt hemmabakad chokladcheescake som Jenny gjort.
.
Nu blir det snart en promenad rund sjön, sedan förbereda inför ikväll, gå igenom hemtentan och städa.
Ikväll kommer tjejerna på middag, får kanske rota fram ett par filmer man kan titta på.
Tror det ska få bli en god sallad till middag.
.
Träningsvärken börjar komma nu med. Stelare än ett kylskåp är jag.
.
Världens genom tidernas tråkigaste inlägg förmodligen. Men just nu tills allting ordnat sig med skolan så föredrar jag att inte tänka.
Och hemma hos mig ikväll så ska det INTE snackas något om någon av tentorna! Då åker ni ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0