Nu är jag här.

Okej Linn, det där förra inlägget kan jag hålla med om var lite förvirrande ;) haha.
Men jag kan i alla fall skylla på att jag var trött.

Sitter här på bibblan och det var meningen att jag skulle plugga. Går väl sådär. Men har kommit en bit.

Hur kommer det sig att när man mår illa, i alla fall jag, så går det lätt som en plätt att äta fettrik mat. Fick i mig en lite tallrik med kyckling, ris och jordnötssås, och nyss åt jag en smörgås med tonfiskröra på, -Utan att kväljas! :D
Hurra på det!

Funderar fortfarande på om jag kanske ska ta och stanna hemma i morgon, eller det kanske är smartare att ta det en dag nästa vecka när jag har tentan?
Lite smart får man väl vara om man ska planera in sin sjukdom?

Well well, nu ska jag fortsätta och sedan tänkte jag gå inom Ramsingen på hemvägen för att hämta ett block :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0