Mor och systrar.

Haft en alldeles utomordentligt mysig dag i stan med mamma och syster idag.
De kom hit vid halv ett och hade middag med sig, stek och hemma lagad potatissallad.
Hittade födelsedagspresent till Samuel, en tröja med Emil i Lönneberga på. :)
Gick och bara strosade och lyssnade på alla julkörer som spelade och tig sedan en fika. Morotskaka och chailatte. Det är fan tre gånger så mycket kalorier i en sån latte än vad det är i min lunch!
.
Nu ska jag sätta mig och skriva ihop intervjun tills i morgon då jag och Elin ska ge järnet på bibblis fram till vid fem. För sedan sticker vi och tittar på New Moon :)
Tjohoo! Haha.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Linn

chailatte is the shit!

2009-11-29 @ 20:12:23
Postat av: Ida

Mumma :)

2009-11-29 @ 21:11:39
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0