Låt mig vara!

En dag på vårdcentralen, jag har valt helt rätt yrke!
Har fått lägga om sår, ta puls och blodtryck och plocka stygn helt själv.
Känns bra för att bara vara första dagen.
När jag sedan skulle gå hem så fick jag inte upp låset, så jag fick gå upp och leta upp en hammare. :P
Kände mig verkligen som den förvirrade praktikanten med världens otur. Haha.
När jag sen ska hem får jag knappt upp mitt cykellås.
Kände mig dock lite dålig de senaste timmarna med frossa och ömmande och svullna bihålor. Men det känns bättre nu efter lite mat,  en värktablett och nässpray.
Verkligen inte min dag idag.
Jag vet nu vad jag ska köpa för de 1500 jag får av pappa sen.
Stödstrumpor och riktiga inneskor från hälsobutiken.
Ska ringa till han nu så han sätter in pengarna direkt så jag kan sticka och köpa dom när jag slutat i morgon.

Kommentarer
Postat av: Linn

det är du och jerry!

2009-11-02 @ 21:29:20
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha. Men Jerry är ju fan cool :D

2009-11-03 @ 18:27:55
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0