Konstig känsla i kroppen.

Förmiddagen sov jag mig halvt igenom, inkontinens är inte min grej, bara massa människor som skäms över sina problem.
Eftermiddagen var dock roligare.
Var med när läkaren skar bort ett födlesemärke som var 2,5x2,5 cm. Coolt ;)
Sedan fick jag ta hand om resten av patienterna nästan helt själv, lägga om flera sår och ta bort klamrar efter en knäoperation. Sedan förde jag in allt i journalerna med. Dom tyckte jag var jätteduktig.

Sedan cyklade jag hem, slängde i mig min shake och stack till bibblan. Där satt jag i tre och en halv timma, kom igenom CNS, PNS och ANS.
Jag kämpar på och gör mitt bästa.

Fast att jag inte har knappt någon tid över till någonting så har jag ändå haft en ganska bra känsla i kroppen idag. Orkat mer än någonsin.
Hopps det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0