Koncentrationssvårigheter.

Har verkligen ingen lust alls att plugga! Verkligen noll. Hade hellre tagit en långpromenad i skogen vilket inte gjorts på flera veckor! Mörkt när man sticker hemifrån och mörkt när man kommer hem. Inte kul alls. Men, här sitter jag. Har tråkigt som få. Men jag kämpar, för även om jag inte klarar den så har jag den ändå förberedd i huvudet och på papper. Har 50 sidor kvar som jag ska läsa och sammanfatta innan kl 5 då jag ska gå hem igen och ställa mig i duschen och göra mig lite snygg och fräsch. Hungrig börjar jag bli med.

Vet inte riktgit vart jag vill komma med detta ytterst tråkiga inlägg.
Förmodligen bara ta en paus från pluggandet och skriva av mig lite och ta en paus från pluggandet.
Smarta jag glömde hela mitt pennskrin hemma, och hade inte en enda penna i hela väskan! När jag var på väg hem mötte jag Li i trappen så det löste sig som tur var i allafall :)

Jag sitter och trycker på knapparna på min telefon och vill att vem som helst kan skicka ett sms till mig. Jag har nog snart skickat ointressanta meddelanden till halva telefonboken, i hopp om att få ett aningen antressantare svar tillbaka. Men det verkar inte så hoppfullt då min bekantskapskrets verkar ha gått i ide.

Nej, nu kan jag nog inte sitta här och ordbajsa mer. Back to plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0