Jag vill bli läkare

Okej, jag har ångrat mig, jag vill verkligen bli läkare i stället för syrra nu! Tänk så mycket roligare! Man får sy, komma med bedömningar, leka lite detektiv, och man är smart.
Har umgåtts med läkare nästan hela dagen, och jisses, de pratar på ett helt annat sätt! Så fruktansvärt häftigt att lyssna på. Sån vill jag bli.

Vatt på gymmet med Jenny med, fruktansvärt mycket folk! Lite pinsamt, men jag kämpade på som om ingenting, blev ben och rygg och 20 min kondis. Kändes bra :)

Hos Emma och ätit knäck och rulltårta har jag också hunnit med. Glott på Ullared, som inte alls var lika kul som förra veckan, var ju pinsamt sund om lagerkillen. Usch!
Kollade även på gamla filmer man tittade på när man gick i högstadiet.
Jissses alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0