Jag lever!

Fick skjuts av Johanna tillbaka till Växjö.
För er som inte vet så är Malin och Johanna inte tidernas lugnaste kombination.
Det är kackel, skrik, skratt och stirrighet heela tiden!
Det var en stackars gubbe som nästan fick offra sitt liv på vägen hit. Då skrek jag och Malin och spände våra skinkor. (Varför spänner man skinkorna när man blir rädd?)
I alla fall. Malin och Johanna stannade en stund på fika och Emma kom med kärleksmums.
Nu ska jag hoppa in i duschen, slänga något i magen och sedan cykla in till stan.

Innan de skulle tillbaka till Olofström skrev jag världens mest idiotförklarande vägbeskrivning till dom. Som Malin skulle hålla reda på. Det är fyra ställen på 8 mil man behöver svänga på. Och de missar den ena! De ringde nyss och sa det och fråga vad de skulle göra?
Jag svarade, Antingen svänger ni tillbaka de 5 minutrarna eller så kör ni till Karlshamn med en omväg på 3 mil.
De skulle köra till Karlshamn för det var för läskigt att vända på vägen.
DOM ÄR HOPPLÖSA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0