Jag är tillbaka i en av sveriges drogtätaste stad.

Japp, kära Olofström. En liten hatkärlek har man väl till denna lilla lilla stad.
Tråkigt väder, kallt och grått. Ingen lust att dra ut. Så då är det ju tur att jag har massa tenta att plugga på.
Men sitter just nu och läser Amelia Jul istället. Ska ta och skapa en jullista på Spoti med. Måste förbereda lite inteför söndagens bakning.
Lovade ju egentligen att jag skulle vänta med julmusiken tills första advent. Men på julbaket måste man ha julmusk!

I morse när jag skulle hoppa på tåget till Alvesta hoppar jag ju så klart på fel tåg, sätter mig på Krösatåget istället för SJ-tåget. Så typiskt. Men som tur var så gick Krösatåget också till Alvesta så det löste sig. Men så typiskt.
Dessutom så gick båda mina väskor sönder på vägen till bussen in till stationen. JOBBIGT!!!
Fredagen den 13e?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0