Hur ska jag få tiden att gå ihop?

I morgon är en hektisk dag.
Praktiken börjar, och där ska jag vara kl 8. Slutar kl 5.
Sedan ska jag cykla hem, slänga i mig en smörgås eller två och dra till Complett med Jenny och köpa gymkort.
(Jenny ska inte träna, hon har körtelfeber men ska följa med som moraliskt stöd och se hur det är där)
Efter att vi varit där ska jag gå till bibblan och låna ett anatomiskt bildlexikon, jag ska äta middag och så ska jag sätta mig och plugga.
Jag undrar hur jag nu varje dag ska kunna hinna med allt jag behöver?
Det är jobb 8-17, sedan är det träning och sen ska jag plugga B-tenta.
Kan bli spännande och jag lär ju överkonsumera koffein.
MEN, det kan bli spännande att se var ens gräns för vad man orkar går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0