Gråter snart.

Jag är så trött så jag vill gråta mer än något annat just nu.
Vill också ha lite besök, men fotboll var tydligen mer intressant än Greys Anatomy. Förstår verkligen inte logiken där?!
Men men...

Varit på labbet idag, kom in massor av underbara människor som strängt ville att den lockiga, förvirrade praktikanten skulle ta deras prover. En man skulle ta nio rör! Kramp i armen för min del nästan. Sen kom det in den snyggaste killen jag sett i hela mitt liv! Så rolig och snäll och artig. Ville inte ta hans prover för jag hade bara rodnat järnet och inte kunnat koncentrera mig. Killen hade bott i New York i tre år och skulle nu åka till Stockholm och spela in en skiva. Som jag förstod hade han redan fått skivkontrakt. BALLT! Grr på honom ;)

Gymmet gick som planerat, om inte bättre :) Blev ben idag, och nästa gång får det bli mage och rygg. Även 25 min kondition. Är fan starkare än vad jag trodde, mina ben är nog inte så klena trots allt.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha låter som marcus ;) fotbollen ..

och grr på killen!

2009-11-18 @ 22:34:10
Postat av: Ida

Förstår inte hur man kan dissa mig för fotboll! Gaah!!

Hahaha

2009-11-19 @ 06:27:23
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0