Fräknig.

Nu har jag och Ramsingen gjort lite nytta.
Varit och solat. Halva ansiktet är fullt av fräknar, men det gör inte någonting. Gillar dom.
Men det är konstigt att dom kommer fram efter 15 min i solariet och inte efter 8 dagar i Turkiet.


Sedan gick vi till Willys.
Jag var tvungen att komplettera min veckohandling då jag igår efter handlingen gick raka vägen till Ramsingen och slingade hennes hår så allting hann tinas, så nu är det bara att sätta igång att laga mat för en hel vecka och lite till.
Jag ska bland annat koka en höna (?!), kokt höna är ju så satans gott! Och billigt.


Gick även inom Complett för att kolla upp lite saker. Hon som var där fixade så att Ramsingen fick två gratis träningspass i stället för mig som redan köpt ett kort.


Så i morgon blir det gymmet!


Har nu lyssnat på nya skivan fem gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0