Flåt.

Alltså, nu har jag kommit fram till att det är mitt kosttillskott jag mår dåligt av. Läste nyss att man kan få lite illamåendekännsla av dom, så nu ska jag inte äta dom på ett tag!
Har varit så sjukt sugen på flåt idag med! Det vill säga fett fett fett. Gud så gott det är!
Får man unna sig det när man inte får i sig något annat?
Det tycker jag. :) Ska nog äta lite till nu. Och sedan ge järnet igen i morgon med gym och NYTTIG mat. Så får det bli!
När jag tänker på fet mat är det en mycket kär familjemedlem som har en tendens till att få mig att skratta.
Hon är extremt rädd för att få fettfläckar på kläder och sina dukar och soffor och allt.
Då säger hon:
Ida, torka fingrarna så du inte får fittafläckar på byxorna.
Hahaha!! Jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0