Filosofi

Jag saknar filosofin. Min tanke just nu är att jag när jag är klar med min utbildning, att flytta ner till skåneland och samtidigt plugga filosofi. Känner just nu att jag har så mycket åsikter och tankar jag vill få ut. Ångrar verkligen att jag inte tackade ja till filosofin i Lund jag kom in på förra hösten. Det är det absolut intressantaste ämnet som finns. Alla kategorier.
Det är så spännande att inte veta vad som händer i framtiden, men sjukt läskigt samtidigt. Det är också häftigt, men kanske inte så smart att tänka tillbaka på hur alla ens val i livet påverkat livet på då många olika sätt.
Är det bara jag som tänker på Folke Horny när man ser denna bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0