Fika med farmor och farfar.

När jag står inne på toaletten, iförd endast underkläder, och sminkar mig hör jag hr det bankar på fönstret i köket.
Sjukt rädd blev jag!
Och där står farfar! Då blev jag glad igen.
Han skulle måla mammas altan igen tydligen. Så jag körde och hämtade farmor också så dom har varit här nu i ett par timmar och fikat, kollat på bilder på min dator och pratat om allt mellan himmel och jord. Riktigt mys :)
Att köra farfars räcerbil-automatare skulle bli kul tyckte jag. Men icke, på vägen till jämshög, som är ca 3 km, träffade jag på tre olika polisbilar. Tusan också! Den som är så kul att köra!

Tänkte att mamma kunde komma hem nu snart så att jag ska kunna strukturera upp min dag lite. Verkar inte som att det kommer bli något pluggande i alla fall. Dåligt av mig, jag vet...
Men är så mycket annat man känner att man vill göra när man väl är här.

Jag och mamma skulle nog ner och bubbla och basta sen när hon kom hem och i kväll är det fredagsmys med Linn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0