En fis på klämm

Mys mys mys med Wicky. Även fast vi inte setts på så pass länge så känns det som att det var förra veckan vi sågs. Det är vänskap. Middag med revbensspjäll framför Idol. Och sedan chops och dipp framför Rännstensungar. Hon gillade den skarpt!!! :D
Fick sjukt ont i magen, men det visade sig att det bara var en fis på klämm. Hon får vänja sig ;) Haha.
Nu ska jag sova och stänga av mobilen och allting som går att stänga av. För jag ska SOVA! Men jag slår vad om att jag kommer vakna innan nio i alla fall. Brukar alltid bli så när jag låter bli att ställa klockan. Men vi får la se. Kanske jag sätter rekord och sover till efter tio? Hade varit skönt :)
Har en timmes disk framför mig med som ska tas tag i i morgon bitti med. Men kan faktiskt tycka att det ibland kan vara ganska så avslappnande att diska, med hög musik.

Hoppas på spelkväll hos Linnéa i morgon, men om det inte blir så så blir det mys i alla fall :)
Men spelkväll ska jag tjata på henne om. Det var ju ett tag sedan alfapetet åkte fram. Det är definitivt underskattat!

Nej, nu är det verkligen dags för sängen!
Natti natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0