Dagordning:

  • Hemkommen från praktiken. Cykling i storm och ösregn. Mys. 

  • Kolla blogglistan och FB. 

  • Betala räkningar.

  • Tvätta.

  • Plugga i tvättstugan.

  • Tvätta.

  • Plugga i tvättstugan. 

  • Framkalla kort och beställa julkort. 

  • Plugga. 

  • Spika upp ljuslyktor på väggen. 

  • Slappna av.
.
I morse hade jag lite tid över, så jag satte igång att spika upp tavlor på väggen. När jag var klar kom jag på att klockan var tio över sju och att grannen nog inte blev så glad på mig.
Men det får han faktiskt ta. Så är det när man bor i lägenhet.
Jag får ta att ingen har torkat upp spyan som sitter fastklistrad på väggen i trappen efter hans fest och att det fortfarande luktar fast det var typ tre veckor sedan!
Man får ge igen lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

saknar dig Ida! :)

2009-11-25 @ 18:12:48
Postat av: Ida

Vi ses snart min vän :)

2009-11-25 @ 22:12:19
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0