Bra eller dåligt?

Igår träffade jag kuratorn som jobbar på min vårdcentral. Hon skulle berätta om sitt arbete och sånt.
Självklart skulle vi sitta i hennes fåtöljer, mitt emot varandra, så som jag gjort så många gånger förut hos Pia. Direkt när jag satte mig där hos henne och skulle lyssna så fick jag panik, hela huvudet blev tomt, tårarna trängde på och allt det gamla kom tillbaka.
Jag har aldrig upplevt den känslan innan sedan jag flyttade till Växjö och slutade gå hos henne.
Vill inte uppleva den igen.
I morse hade jag så mycket energi och lite tid över så jag satte igång och skurade ugnen. Skönt att få det gjort faktiskt. Diskade all disk och fixade tvättid.
Allt innan halv åtta då jag cyklade till praktiken.
Hela kvällen har spenderats pyntandes och städandes. Fruktansvärt stökigt här, men det får det bli ordning på i morgon när jag ska tvätta och få mina favorit sängkläder.
Så sjukt mjuka! Fruktansvärt synd bara att dom kostar 300 för påslakan och örngott och typ 175kr för lakanet. Hade endast köpt sådana om jag hade haft lite mer pengar!
Det har spelats julmusik på hög nivå här idag, det gillar vi :)
Pratat med farmor med och fått lite uppdatering från Jämshög om hur allting är.
Hon fick mig lugnare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0