Bibblis

Nu har jag fått i mig mat och jag har sovit i en och en halv timma. Känner mig lite bättre. Men fortfarande en svag illamåendeskänsla i kroppen. Jag kan inte minnas sist jag sov middag, eller hade tid att sova middag. Känner mig lat och funderar över om jag verkligen är så sjuk som jag tror eftersom jag verkligen måste plugga,
Fryser som en gris och är tröttare än innan jag gick och la mig.
Ska nog koka mig en kopp te och sedan dra till bibblan när den är uppdrucken.
Känner att jag behöver en ordentlig genomsovare och tänker ifall man kanske ska vara hemma hela dagen i morgon för att få lite undanröjt så man kan få lite lugn i kroppen. Eller det kanske är att kalla fusk eller skolk?


När jag hade varit hemma i nästan nu så upptäcker jag att det går att vrida på strålen på min kran. Hur kan jag ha missat detta, tänkte jag?
Sen tänker jag till och kommer på att jag en gång fick ett bra där det stod att de skulle komma och byta ut alla kranarna i lägenheten.
Så jag gick in på toaletten, och mycket riktigt, där är de också bytta.
Lite pinsamt att golvet på toaletten täcks att kläder i alla dess former, att sängen var obäddad och att persiennerna var nere.
Men de får skyllla sig lite själva ifall de kommer oinbjudna.

Kommentarer
Postat av: Linn

du borde verkligen läsa igenom efter du har skrivit en text innan du publicerar den :P

2009-11-17 @ 18:45:28
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

2009-11-17 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0