20år?

Köpt Embla-skor för 800 kr idag. I morgon till apoteket och köpa stödstrumpor, nässpray och ibumetin. Har värk i fingrar, händer och fötter. Jag cyklar runt med reflexväst. Hur gammal var jag nu igen?

Praktiken har gått bra. Lite tråkigt idag bara, blivit lite runtslussad. Diabetes på förmiddagen, sen på LAB vid middag och vanlig distrikt på eftermiddagen. Inte fått göra särskilt mycket. Ett blodtryck bara. Men men. Sådana dagar kommer det förmodligen fler av.

Nej, nu ska jag diska, sedan ringer Wicky och sen ska jag över till Linnéa och fika lite.

I morgon innan jag sticker in till apoteket och praktiken (har jour) ska jag inom Complett och fixa gymkort.
Dessutom ska jag inom Willys och köpa ingefära mot ledvärken. Mormor säger att det är bra så jag litar på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0